Tuesday, February 13, 2007

Endelig her...


Aloha!

Endelig er jeg her... Etter måneder med forberedelser, søknader og papirarbeid befinner jeg meg i etterlengtede Hawaii. Har omsider fått meg blogg, så nå kan dere følge med og se hva jeg fordriver tiden med her nede. 40 dager har gått siden jeg forlot Norge, minusgradene og den sure vinden... Kan ikke si at jeg plages av hjemlengsel, dere skjønner nok hvorfor etter å ha lest litt om hvordan jeg har det her. Hører gjerne fra dere, kommentarer og hilsener er kjærkomment! God fornøyelse...

4 comments:

marita said...

Flotte greier go-tausa mi:)GID!

Anonymous said...

Aloha elisabeth!
Nice picture - Makaha Beach :)
Bernd

MB said...

Aloha... så gøy du har blogg!
åh. så utrolig digg det må være å være på hawaii. kjenner jeg er litt misunnelig...

ser frem til fine bilder og oppdateringer her fremover.

-glad i deg. smil og klem fra miriam:)

Anonymous said...

hei berta!!!

vi ser på beat-for-beat :) nå må se å legge ut flere bilder så vi kan se hvordan du har det ;)

Ha en fin helg!

Glad i deg! Klem fra Mamma, Pappa og Ole Martin